Wij helpen je graag. Hier vind je onze meest gestelde vragen. Als jouw vraag hier niet bij staat, stuur dan een mail aan hello@bloomsnblossoms.be en wij zullen je dan zo snel mogelijk antwoord geven. 

V E R Z E N D I N G

Kan ik ook zelf afhalen?

Je kan je bestelling ook zelf ophalen. Ben je uit de buurt van Meise dan kan je ervoor kiezen je bestelling af te halen. Ook bij deze optie ontvang je een bevestigingsmail wanneer het product beschikbaar is op de locatie.

Als je kiest voor afhaling vragen wij je op voorhand te betalen via de website.

 

Wat gebeurt er, wanneer ik bij de bezorging niet thuis ben?

 

Je kan kiezen voor een ander leveringsadres of (bpost) afhaalpunt zodat je je bestelling zelf kan ophalen wanneer het jou uitkomt.

Laat je het toch thuis leveren en ben je niet thuis? Dan ontvang je van de postbode of koerierdienst een kaartje in de bus met de vermelding waar en vanaf wanneer je het kan komen ophalen.

 

Wanneer wordt mijn box geleverd?

 

We proberen om bestellingen die voor 15u00 bestelt zijn ook dezelfde dag te verzenden. Betalingen met de kaart zien we onmiddellijk en worden onmiddellijk verwerkt. Overschrijvingen duren soms tot enkele dagen. Bpost/DPD doet er normaal één werkdag over om het pakket tot bij jou te krijgen. Samengevat: in 90% van de bestellingen heb je de bestellingen de dag of twee dagen erna (excl weekend of feestdagen).

 

Wat zijn de verzendkosten?

 

Binnen België zijn de verzendkosten gratis vanaf 50 EUR

Naar Nederland zijn de verzendkosten gratis vanaf 90 EUR

 

Alle verzendkosten voor pakketleveringen kan je terugvinden in onze lijst.

 

Tarief België :
0 kg – 2 kg : € 4.80
2 kg – 10 kg : € 4.97
Tarief Duitsland, Luxemburg, Nederland :
0 kg – 2 kg : € 7.92
2 kg – 10 kg : € 9.43
Tarief Frankrijk :
0 kg – 2 kg : € 9.56
2 kg – 10 kg : € 12.35
Indien het land van bestemming zich niet in deze lijst bevindt kunt u het tarief aanvragen via hello@bloomsnblossoms.be

Wat als er iets mis is met je bestelling?

 

We doen ons best om onze pakketten zo goed mogelijk te verpakken, maar het kan al eens gebeuren dat er bij het transport iets stuk gaat. Neem een foto van de verpakking en producten zoals je ze ontvangen hebt en stuur deze foto naar hello@bloomsnblossoms.be  we zorgen dan zo snel mogelijk voor een oplossing.

 

Wat met verlof?

Als we even een rustperiode inlassen, blijft de webshop gewoon open. Verzendingen worden dan pas gedaan na afloop van deze periode zoals vermeld in alle communicatie. 

R E T O U R N E R E N

Kan ik een artikel retourneren?

 

Wat jammer dat je niet blij bent met je aankoop maar een product terugsturen is voor Blooms&Blossoms geen probleem.

Misschien is een product toch niet helemaal wat je zoekt of wil je het liever ruilen voor een ander product.

 

Voor al je aankopen online heb je de mogelijkheid om producten terug te sturen gedurende een termijn van 14 dagen, die begint te lopen op de dag van de levering.

 

Als je een product wil terugsturen, dan ga je als volgt te werk:

 

Stap 1

Breng binnen de 14 dagen na ontvangst van het artikel onze klantenservice op de hoogte via e-mail: hello@bloomsnblossoms.be

Stap 2

Stuur na goedkeuring het artikel binnen de 5 dagen terug in onbeschadigde, ongebruikte toestand en in originele verpakking.

Het retouradres is: Blooms&Blossoms, Rodeweg 8, 1860 Meise, België

 

De retourkosten zijn voor eigen rekening


Artikelen die ons worden terugbezorgd onder de voorwaarden zoals beschreven in de Algemene Voorwaarden, worden binnen een termijn van tien werkdagen door ons terugbetaald. Verzendingskosten worden niet terugbetaald.

Uitzonderingen!

Volgende artikelen worden niet teruggenomen of geruild:

  • op maat gemaakte artikelen

  • speciale bestellingen en artikelen die niet tot ons standaardgamma behoren

  • bedrukte, geborduurde en gepersonaliseerde artikelen

  • gebruikte, beschadigde, gebroken artikelen

 
 

Ontvang het laatste nieuws, uitnodigingen

en aanbiedingen rechtstreeks in je e-mail.

Help
BloomsnBlossoms

© 2020 by BloomsnBlossoms Bloemenstudio in Meise