Wij helpen je graag. Hier vind je onze meest gestelde vragen. Als jouw vraag hier niet bij staat, stuur dan een mail aan hello@bloomsnblossoms.be en wij zullen je dan zo snel mogelijk antwoord geven. 

R O S E   B E A R S

Wat is een Rose Bear eigenlijk?

Met de Rose Bear hebben we het mooiste geschenk ter wereld in een modern en stijlvol jasje gestopt: rozen. Te schattig voor woorden. Een perfect cadeau voor Kerstmis, verjaardagen, babyborrels, Bridemaid-geschenken of eenvoudig om te zeggen "I Love You"

Bedekt met perfecte kleine foamrozen en afgewerkt met een satijnen strik, zijn onze Rose Bears onweerstaanbaar.  Je beer zal gepresenteerd worden in een gift box met een satijnen strik.

Welke afmetingen hebben de Rose Bears?
Kan ik aanpassingen doen?

Ja! We willen graag deel uitmaken van uw speciale dag of evenement! Stuur een e-mail naar hello@bloomsnblossoms.be voor vragen over speciale bestellingen (huwelijksaanzoeken, babyborrels, verlovingen, bruiloften, verjaardagen etc.). We zullen binnen 1 werkdag reageren. We helpen je graag met aanpassingen om van elke Rose Bear een speciaal geschenk te maken. Wij bieden verschillende kleuren strikjes voor de Rose Bear en gepersonaliseerde notes om ook bij je Rose Bear te voegen.

Is de Rose Bear veilig rond kinderen en huisdieren?

Al onze Rose Bears zijn gemaakt van een lichtgewicht en niet-toxisch materiaal, zacht piepschuim. Het is toegestaan en veilig om de meeste ziekenhuizen binnen te brengen. Maar de rozen kunnen kleine stukjes bevatten dus “Niet geschikt voor kinderen jonger dan drie jaar”.

B E S T E L L I N G 

Kan ik de box ook als een cadeautje laten inpakken?
 

Is je box bestemd als cadeau of wil je hem rechtstreeks laten bezorgen aan de gelukkige? Wij verzenden alle Rose Bears in een gift box met satijnen strik. Je kan zelfs een berichtje verzenden - de wenskaart is gratis en wordt met uw persoonlijke boodschap bij de gift box gestopt. We zorgen er uiteraard ook voor dat er geen papieren factuur in het pakket zit.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

 

Helaas is het wijzigen van je bestelling achteraf niet meer mogelijk.

Hoe kan ik een grote bestelling opgeven?

 

Wij vinden het fantastisch om je mail met je ideeën via hello@bloomsnblossoms.be te ontvangen.

Het product is niet meer voorradig.
 

We proberen onze stock zo goed mogelijk up to date te houden. Indien een product toch nog uit stock is en je het zeker wil hebben, stuur gerust een mailtje naar hello@bloomsnblossoms.be

B E T A L I N G 

Hoe kan ik betalen?

Blooms & Blossoms zorgt ervoor dat je veilig online kan betalen dankzij het Secure Shopping SSL Certificaat. We garanderen hierdoor een beveiligde verbinding waarmee alle privacy-gevoelige gegevens worden verzonden. Je kan kiezen om te betalen met een kredietkaart (Mastercard, Visa, American Express), bankkaart (via  Banccontact), Paypal of via een gewone overschrijving. Bij de stap betaling, zal er connectie worden gemaakt met het betaalsysteem.

Wat is SOFORT?

SOFORT Banking (ontwikkeld door Payment Network AG) is een innovatieve online betaalmethode met TÜV certificaat. In Duitsland, Zwitserland en Oostenrijk is dit een veel gebruikte online betaalmethode. Met het beveiligde overschrijvingsformulier wordt door DIRECTebanking.nl automatisch de verbinding tot stand gebracht met uw online bank. De betaling zal dan ook direct verstuurd worden. Op deze manier wordt online shoppen snel en veilig.

 

ONMIDDELLIJKE OVERSCHRIJVING
Als alternatief voor PayPal is een onmiddellijke overschrijving een andere manier om comfortabel online te betalen. Het voordeel ten opzichte van PayPal is hier dat je je niet hoeft te registreren. Je wordt dan direct naar de pagina van je bank doorgestuurd.

Kan ik ook betalen via overschrijving?

Je kan altijd kiezen voor betaling met overschrijving. Dit kan niet standaard in onze webshop, volg de stappen in de webshop. Na je bestelling krijg je een email met het rekeningnummer naar waar je kan overschijven. We verzenden deze pakjes als de betaling ontvangen is. Dit kan 1 tot 3 werkdagen duren.

Kan ik een factuur ontvangen van mijn bestelling?

Wil je graag een factuur voor je zaak? Dat kan! Stuur dan een mailtje naar hello@bloomsnblossoms.be met je BTW nummer en gegevens en wij sturen je factuur op per email.

V E R Z E N D I N G

Kan ik ook zelf afhalen?

Je kan je bestelling ook zelf ophalen. Ben je uit de buurt van Meise dan kan je ervoor kiezen je bestelling af te halen. Ook bij deze optie ontvang je een bevestigingsmail wanneer het product beschikbaar is op de locatie.

Als je kiest voor afhaling vragen wij je op voorhand te betalen via de website. Of cash the betalen bij afhaling.

 

Wat gebeurt er, wanneer ik bij de bezorging niet thuis ben?

 

Je kan kiezen voor een ander leveringsadres of (bpost) afhaalpunt zodat je je bestelling zelf kan ophalen wanneer het jou uitkomt.

Laat je het toch thuis leveren en ben je niet thuis? Dan ontvang je van de postbode of koerierdienst een kaartje in de bus met de vermelding waar en vanaf wanneer je het kan komen ophalen in het dichtsbijzijnde postpunt, of het door jou gekozen afhaalpunt. Je kan dit automatisch instellen via B-post voor al je leveringen.

 

Wanneer wordt mijn box geleverd?

 

We proberen om bestellingen die voor 14u bestelt zijn ook dezelfde dag te verzenden. Betalingen met de kaart zien we onmiddellijk en worden onmiddellijk verwerkt. Overschrijvingen duren soms tot enkele dagen. Bpost/DPD doet er normaal één werkdag over om het pakket tot bij jou te krijgen. Samengevat: in 90% van de bestellingen heb je de bestellingen de dag of twee dagen erna (excl weekend of feestdagen).

 

Wat zijn de verzendkosten?

 

Binnen België zijn de verzendkosten gratis vanaf 50 EUR

Naar Nederland zijn de verzendkosten gratis vanaf 90 EUR

 

Alle verzendkosten kan je terugvinden in onze lijst.

 

Tarief België :
0 kg – 2 kg : € 4.80
2 kg – 10 kg : € 4.97
Tarief Duitsland, Luxemburg, Nederland :
0 kg – 2 kg : € 7.92
2 kg – 10 kg : € 9.43
Tarief Frankrijk :
0 kg – 2 kg : € 9.56
2 kg – 10 kg : € 12.35
Indien het land van bestemming zich niet in deze lijst bevindt kunt u het tarief aanvragen via hello@bloomsnblossoms.be

Wat als er iets mis is met je bestelling

 

We doen ons best om onze pakketten zo goed mogelijk te verpakken, maar het kan al eens gebeuren dat er bij het transport iets stuk gaat. Neem een foto van de verpakking en producten zoals je ze ontvangen hebt en stuur deze foto naar hello@bloomsnblossoms.be – we zorgen dan zo snel mogelijk voor een oplossing.

 

Wat met verlof?

Als we even een rustperiode inlassen, blijft de webshop gewoon open. Verzendingen worden dan pas gedaan na afloop van deze periode zoals vermeld in alle communicatie. 

V E R Z O R G I N G

Hoe zorg ik voor de Rose Bear?

 

Onze Rose Bears hebben geen verzorging nodig ze zijn gemaakt om lang mee te gaan en eruit te zien zoals op de eerste dag dat je hem ontvangt. Je hoeft er slechts op te letten dat je ze niet te grof vastpakt, omdat ze anders hun vorm en kleur verliezen. De Rose Bear is een delicaat handgemaakt geschenk. Om stof te verwijderen, is de beste oplossing droge lucht of een zachte borstel. 

We hebben een ongelukje gehad met de Rose Bear, wat nu?

Geen zorgen, we doen ons uiterste best om de Rose Bear te herstellen. Stuur een foto van de beschadigde beer naar hello@bloomsnblossoms.be en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

 
 
 
 
 

Ontvang het laatste nieuws, uitnodigingen

en aanbiedingen rechtstreeks in je e-mail.

Help
BloomsnBlossoms

© 2020 by BloomsnBlossoms Bloemenstudio in Meise